2011-04-28
 10:57:19

En uppdatering om senaste

Jag har ju varit sämst på att uppdatera på sista tiden men ska skärpa mig.. Jo vi åkte till Linköping i fredags och kom hem i måndags. Så jag har inte haft Quinnie på hela helgen! Men i tisdags red jag ut med Veronica. Hon red Astrapi och jag red pärlan. Vi red runt hela bäckby typ, det var roligt och bra miljöträning för hästarna. Dom tyckte nog också att det var roligt för öronen var spetsade framåt hela turen. Dock fick dom något ryck på vägen tillbaka och blev supertaggade, vet inte om dom var rädda för något osynligt eller om dom bara fjantade sig. Nåja, det gick bra i alla fall och kul att rida ut med Veronica! :)

Igår var jag hästledig!
Idag ska vi försöka fixa moppen en sista gång innan jag får köra iväg den till en verkstad.. Hoppas det räcker med att byta tändstift så jag kan ta moppen till stallet idag, vore skönt..


Ellinor

Tack!:D Vad har du för häst?:D



PUBLICERAT: 2011-05-03, 08:26:08 | URL: http://swerider.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: