2011-04-18
 20:57:28

Lång dag

Idag red jag både Asterapi och Quinnie. Fick jaga Quinnie i en halvtimme i hagen idag, suck! Sen fick KG in henne när jag hade tagit in Asterapi.. haha. Det var i allafall roligt att prova Asterapi, han känns så mycket större än Quinnie och tar lååånga steg så man bara gungar fram. Han var jättesnäll också. Red en stund i paddocken för att känna på honom och se hur han är lite, sen skrittade jag ut en sväng i det fina vädret. Har varit så otroligt skönt väder på sistone, gillas som faan.

Med Quinnie tog jag en långpromenad, först skogspromenaden och sen den "vanliga" vägen jag rider ut på. Det var också skönt, bra med skogspromenader så att dom lär sig att titta var dom sätter fötterna istället för att bara ånga fram. Jag höll nästan på att rida vilse men sen såg jag grillplatsen och då förstod jag var jag va ^^ haha. Hon var också duktig och jättefin. Älskade häst!!

Sen hade jag kvällsfodringen, höll nästan på att glömma bort den eftersom Veronica har den i vanliga fall!
Nu blir det kvällsfodring för mig i form av kebab.. mmmm.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: