2011-04-21
 21:10:20

Höll på att flyga av idag

Idag gick jag till mamma för att sätta i mitt moppebatteri i moppen som varit på laddning från igår.. men det fungerade såklart inte. Tror att sladdarna satt fel så det är på laddning nu igen tills imorgon dårå. Fan va jag blev förbannad när det inte fungerade, började lipa till och med. Haha.. fröken frustation. Så det blev bussen ut till stallet. Quinnie kom till mig direkt i hagen idag, det var ju ett stort plus. Dock så var hon otroligt tramsig när jag red. Hade tänkt rida dressyr i paddocken, men hon blev 'rädd' för alla stora tunga maskiner som åker på gården. Hon sprang i sidleds, slängde sig hit och dit och for runt. Trodde hon skulle slänga av mig men icke.. så jag skrittade ut istället. Ingen idé att försöka rida seriöst när man har en hoppetossa under sig :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: