2011-04-09
 21:16:11

Blev lite hoppning idag

Idag åkte jag ut till stallet med Veronica efter en sväng på citygrossisten. Vi mockade och fixade foder, sen tog vi in Quinnie. Hon sprang inte så himla mycket idag faktiskt, det tog bara 5-10 minuter. Vi mutade med både kraftfoder och morötter och då gav hon sig rätt fort. Det var väl frestande haha! Sen blev det lite hoppning i paddocken, inga höga hinder dock, men det var lika bra det. Jag har ju som sagt inte hoppat på länge, och är glad att jag vågade över huvudtaget. Men nästa gång jag hoppar henne så ska jag ha martingal på eftersom hennes huvud åker ganska högt upp och hon blir så sjukt starkt!

Ikväll blir det utgång!


Nadja

Fan vad duktig du är :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: