2011-04-12
 19:44:51

Knölig skogspromenad

Idag red jag bara i paddocken i ca. 15 minuter. Travade av henne så att hon skulle vara lugn när vi red ut sen. Jag red ut med en som heter EG som har Asterapi som ni har sett på bilder här. Han visade en skogsväg man kan ta som är rätt knölig och för tillfället ganska osäker eftersom det är så mycket som har rasat när det har blåst storm de senaste dagarna. Men det gick bra i alla fall. Dock överraskade Quinnie mig med världens skutt över världens minsta pöl så jag höll på att flyga av haha! Tramshäst, vad är det med varmblod och vatten?! Jag satt och bad några böner när vi red på dom knöligaste och brantaste vägarna eftersom det såg helt katastrofalt livsfarligt ut att gå där med häst men det är bara jag som är så himla nojig. Det kommer vara helt omöjligt för mig att hitta där om jag ska rida själv ^^!

Sen mös vi i stallgången en stund, jag ryktade henne ordentligt så hon blev jättefin. Imorgon kommer hon att gå ut och ta världens lerbad igen men ändå :)



Söta tjejen ♥



Något är väldigt intressant där utanför..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: